:)

Hej alla idag har man varit hemma från med en förkyldning som vägrar att ge sig med sig nån som har några tips
på hur kurer mot förkyldning? sen vill lägga upp det som min underbara bästis skickade till mig på msn för någon dagen sen  det värmde som bara den. Din syster är din första vän i livet. Ingen kommer någonsin förstå din galna familj som din syster. Även om ni inte träffas eller så ofta du vill, kommer hon alltid att vara din vän . Din syster håller din hand en liten stund, men hon håller ditt i en livstid. Det är nationella syskon-veckan, kopiera om du har en bror som du älskar!!, det skickde hon hon kan bara säga detsamma syrran :) jag är jätte glad och lycklig att jag lärt känna dig du är bäst helt enkelt <3 kram på er  Min söta Syster <3<----------- här har ni min underbara syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0