god kväll :)

hej alla mina fina blogg läsare :) idag har  merst bara slappat och snackat med lilla maria :)
sen åt jag en jätte god pizza idag som jag kan rekomendera Mexico City heter den är jätte god den borde ni testa :) vet att jag är tjattig imina inlägg om detta men det är snart bara 2 dagar kvar tills man åker på kryssnig med sin underbara bästis <3 vad har ni hittat på idag da?  Min söta Syster <3 <---------------- här har ni min underbara bästis <3 visst är hon söt? men titta och inte röra ska alla killar göra för hon har redan en kille så ni vet Gurra heter han :)  nu ska fortsätta prata med henne via msn kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaw vad du e go vännen! (: längtar jag med åååh jag vill åka nuuuu!

2011-07-26 @ 19:28:12
URL: http://silencee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0