en karusell idag

hej alla det har varit som en karusell idag imitt huvud först så träffade jag emma och så gick vi till netto och sen var vi ute med söta wilco så han fick springa av sig i skogen :) sen på hem vägen så fick jag ett sms av min mamma där det står en jätte jobbig sak som hade hänt men vill inte skriva om det på bloggen för det är lite privat
sen senare på dagen så träffade jag mari och lisa och sofia vi grillade kött och champinjoner och åt jätte god portatis sallad :) och sen glass till efterätt :) sen innan jag gick så pratade jag med ida <3 som jag ska på dejt med henne nu på lördag ska bli så kul men är jätte nervös för har inte gått på någon dejt innan så hur gör man på en dejt? hur ska man vara och hur ska man klä sig? ska man ha med nått till tjejen? nu sitter jag och chattar på msn men min underbara bästis maria :) men ni får ha det så bra nu kram på er

Kommentarer
Postat av: maria

Förstår att du är nervös inför lördag men ska jag säga vad jag tycker vore gulligt av en kille om han hade gjort på en dejt, Han skulle lukta gott, fixat hår , snygga kläder ( För gud's skull inte kavaj o sånt vanliga kläder men SNYGGA ) och han skulle ha en bukett roser med sig, och ett leende på läpparna. Hur romantiskt skulle de inte va? Men de viktigaste han måste våga va sig själv o kunna skratta och skämta.

:) Hoppas det går bra hoppas jag får veta hur de gick sen :)

2011-07-08 @ 02:00:24
URL: http://silencee.blogplatsen.se
Postat av: Joakim

vännen så klart du kommer få reda på hur det gick :) tack för alla tips vännen du är bra snäll du kram

2011-07-08 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0