Gästbloggar på finaste bästisens blogg

Hej hopp nu är de jag maria här,
Och nej jag har inte hackat mej in på hanns blogg utan han bad mej gästblogga lite så då ska jag väl det också:)
Och dags för lite uppdratering här tycker ni inte de? *blink blink* dags att upptradera lite mer joakim vi saknar att läsa om dina dagar inte bara höra om dem på msn!!!
Ne men serigöst nu!
Skulle inte skriva för att ge pikar till Joakim, eller? ;)
nej men åh nu ska jag sköta mej!

Ni som känner joakim vet lika väl som jag att han är den finaste vän man någonsin kan få han ställer alltid upp till hundra procent spelar igen roll vad de handlar om han finns alltid och han lyssnar alltid:) är han inte för underbar? Han är den mest GENOM SNÄLLASTE KILLEN JAG NÅGONSIN MÖTT
Alla vi som får turen att träffa han eller änns få lite av hans tid att snacka med han ska va evigt tacksamma! serigöst  förstod inte att de fanns sådanna människor som du förut vännen och det vet du också! men nu kom jag på mej själv du är ju ingen människa du är en ÄNGEL

Haha ne nu har jag smörat nog;)

Ne men serigöst joakim ta åt dej av detta ( o jag vet att de blev många "serigöst" )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0