Spökvandringen :)

igår bokade jag hotllet till den 18 /6 :) ska bli så kul och längtar som bara den att få träffa min underbara syster maria. för har bokat en hel dag jag och hon den 18 / 6 allt från spökvandring till fika :) och sen kommer jag förändra mig lite när jag är i stockholm med men det får ni veta när jag varit där :) hehe sen på söndagen så ska jag och maria och gurra och tanja gå på skansen :)  och se dom söta djuren :) imorgon ska vi fira en som fyller år på jobbet :) nu ska jag fortsätta prata med min underbara syster kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med födelsedag (: Gratta pysen från mej med :D

Ja de ska bli kul men en förvandling (:

Tror förvandlingen kommer bli skit bra (: längtar också över att få träffa min underbara bror <3 undra vad dem på ditt jobb ska tro nu då när du ska ner IGEN eller ja UPP igen till mig HAHA!

2011-04-19 @ 02:06:08
URL: http://nattstad.se/miiaa9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0