Min underbara syster <3

idag är det ingen vanlig dag utan det är en min syster fördelsedag <3 grattis syrran hoppas du får en underbar fördelsedag :) för det är du värd vännen. som sagt du är värd allt gott i världen vännen. som sagt du är en ängel med ett hjärta av guld är så över lycklig att började prata med dig. trodde inte det fanns så underbara människor i världen tills jag började prata med dig. för bevisade att dom finns i verkligheten. är lite ledsen bara att jag inte kan komma och fira din dag imorgon ): men får fira dig ordenligt den 18 juni i stället vännen. Älskar dig vännen Tack för du finns i mitt liv :) kommer ställa upp för dig i vårt och tort vännen <3<3 kramis


Kommentarer
Postat av: Maria

Aw vännen då¨vad du är go <3 klart de finns underbara människor du är ju en sådan<3 Tack för du är du <3<3

2011-04-23 @ 00:27:05
URL: http://nattstad.se/miiaa9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0