:)

Hej på er :) var ett tag sen man skrev :) har inte funnis så mycket att skriva men igår så hade jag mycket att
göra hela förmiddagen :) fixade nytt leg fick reda på att jag är 1.84 hehe jag som trodde jag var längre hehe
men men :). sen fixade ett nytt  buss kort sen bar det hem att tvätta inte så kul med i bland måste man göra det.
visst är jag duktig ? hehehe sen så var jag och min storebror och kolla på fotboll på värensvallen  där öster mötte gif sundsvall . öster vann den matchen med 2-1 :) grattis öster, sen hela kvällen pratade jag med underbara syster maria på msn <3 ne nu ska jag se på fim scobby doo den rigtiga filmen kram på er :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Se de va inte så svårt? så här kan du göra varje dag :D

host längre?! är du inte lång nog?!

2011-04-10 @ 20:28:07
URL: http://baabyblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0